Eliška Miškaříková

Bakalářská práce

Využití PPC kampaní k meziročnímu navýšení tržeb firmy XY

Use of PPC Campaigns to Year-on-year Increase Sales of the Company XY
Anotace:
Tématem bakalářské práce je využití PPC kampaní k meziročnímu navýšení tržeb firmy XY. Pro účely práce byla zvolena firma prodávající školní batohy. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti digitálního a výkonnostního marketingu. Tato část se zabývá také charakteristikou segmentu trhu, na kterém e-shop působí a taktéž stanovením …více
Abstract:
The bachelor thesis topic is the use of PPC campaigns to year-on-year increase sales of the company. For the work, a company selling school bags was chosen. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part of the thesis deals with the definition of concepts in the field of digital marketing and performance marketing. This part deals with segment characterisation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Miškaříková, Eliška. Využití PPC kampaní k meziročnímu navýšení tržeb firmy XY. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe