Kateřina PAŠKOVÁ

Bachelor's thesis

Reproduktory a reproduktorové soustavy (přehled principů a dosažitelných parametrů)

Speakers & Speaker Systems (survey of principles and attainable parameters)
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo shrnout druhy reproduktorů a reproduktorových soustav, jejich vlastnosti, parametry a měřením ověřit některé z nich. U těch parametrů, které byly proměřeny, bylo provedeno srovnání naměřených hodnot a to jak reproduktoru s ozvučnicí tak i bez ozvučnice. V závěru měření byl k hodnotám podán zdůvodňující komentář. Hlavní součástí práce byl popis principu jednotlivých elektroakustických …more
Abstract:
The aim of this thesis was to summarize the types of speakers and speaker systems, their characteristics, parameters and to verify some of them by measurements. Those measured parameters were compared with measured values of both the speakers with or without cabinet. In the end, a justifying comment was added to the measured values. The main part of the thesis was a description of the principle of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2011
  • Supervisor: Dr. Ing. Josef Petřík

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PAŠKOVÁ, Kateřina. Reproduktory a reproduktorové soustavy (přehled principů a dosažitelných parametrů). Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Natural Science Studies / Physics in Education