Koncepce Simply Clever ve ŠKODA AUTO a.s. – Lukáš Kubíček
Lukáš Kubíček
Bakalářská práce
Koncepce Simply Clever ve ŠKODA AUTO a.s.
Conception Simply Clever
Anotace:
Cílem práce je analyzovat koncepci Simply Clever ve Škoda Auto a.s. V praktické části zjistit, jak je tato koncepce vnímána uvnitř a vně firmy na základě firemní komunikace. V závěru je proveden průzkum a navrhnuta dvě opatření.Abstract:
The aim is to analyze the concept of Simply Clever Skoda Auto Inc. In the practical section to see how this concept is perceived inside and outside the company on the basis of corporate communications. In conclusion have done survey and suggested two measures.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc
Název
Vložil
Vloženo
Práva