Petra Süssmilichová

Bachelor's thesis

User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu

User-generated content in tourism destination marketing
Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je User-generated content neboli obsah generovaný uživateli, často označován pouze zkratkou UGC, který zahrnuje veškeré dobrovolně vytvořené příspěvky uživatelů. Práce se zaměřuje konkrétně na jeho roli v oblasti cestovního ruchu, kde má výrazný vliv na image destinace i chování turistů, a jehož součástí se čím dál častěji stává. Hlavním cílem této bakalářské práce …more
Abstract:
The main topic of this bachelor thesis is User-generated content, often referred to simply as UGC, which includes all voluntarily created contributions by users. The thesis focuses specifically on its role in tourism, where it has a significant impact on the image of the destination and the behaviour of tourists, and of which it is increasingly becoming a part. The main aim of this thesis is to evaluate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2023
  • Supervisor: Zuzana Kvítková
  • Reader: Zdenka Petrů

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88954