Komunikace na sociálních sítích: Online interakce partnera a nespokojenost ve vztahu – Bc. Markéta Chumchalová
Bc. Markéta Chumchalová
Diplomová práce
Komunikace na sociálních sítích: Online interakce partnera a nespokojenost ve vztahu
Communication on social networking sites: Partner's online interactions and relationship dissatisfaction
Anotace:
Kvalitativní studie se zaměřuje na interakce na sociálních sítích, které se podílí na konstrukci vnímané nespokojenosti v partnerských vztazích. Základem je tematická analýza rozhovorů s respondenty ve věku mladé dospělosti, kteří udržují dlouhodobý vztah a sdílí s partnerem domácnost. Jako klíčová se jevila témata týkající se zasahování sociálních sítí do společně tráveného času, důrazu na soukromí …víceAbstract:
Qualitative study is focused on interactions on social networking sites which can participate in a process of construction of a perceived dissatisfaction in romantic relationships. It is based on the thematic analysis of interview with respondents in the age of young aduldhood, who are in a long term relationship and share home with their partner. The key topics were those which dealed with the social …víceKlíčová slova
sociální sítě partnerský vztah nespokojenost každodennost nová média online interakce komunikace tematická analýza kvalitativní výzkum mladá dospělost social networking sites romantic relationship dissatisfaction everyday life new media online interactions communication thematic analysis qualitative research young adulthood
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x936h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Lenka Dědková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lukas Blinka, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Vnímání kvality a intimity přátelství při komunikaci pouze online
Karolína Kleinová -
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
Tereza Hálová -
Applying Universal Design for Learning to Increase Online Courses Accessibility
Kateřina Roch -
Vyjednávané sexuální normativity: analýza online poradenství Římskokatolické církve
Kryštof Petřík -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Vliv sociální sítě Instagram na body image dívek ohrožených poruchami příjmu potravy
Veronika Schiesslová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší