Vývoj a utváření identity vietnamských adolescentů vyrůstajících v ČR – Mgr. Gabriela Jiskrová
Mgr. Gabriela Jiskrová
Bachelor's thesis
Vývoj a utváření identity vietnamských adolescentů vyrůstajících v ČR
Development and identity formation of Vietnamese adolescents living in Czech republic
Abstract:
Práce se zabývá utvářením identity vietnamských adolescentů vyrůstajících v České republice. Teoretická část přibližuje aspekty pojmu identita, charakterizuje vývojové období adolescence a shrnuje základní informace o Vietnamu, tedy zemi původu zkoumaných adolescentů. Jedna z kapitol teoretické části je rovněž věnována přehledu zahraničních studií souvisejících s problematikou utváření identity na …moreAbstract:
The thesis is focused on topic of Vietnamese adolescents living in Czech republic. In the first part, concepts of identity and adolescence are defined. The author presents Vietnamese culture beliefs and findings of previous research concerning identity development in members of cultural minorities. In the second part, a qualitative study of second generation Vietnamese immigrants is presented. Ten …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/e55dk/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: prof. PhDr. Petr Macek, CSc.
- Reader: Mgr. Michaela Sokoliová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Psychology
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Etnické složení obyvatelstva SSSR: Sovětská identita versus etnická identita
Yevgeniya Boychenko -
BRST symetrie a Wardova identita v QED s 't Hooftovou-Veltmanovou kalibrací
Martina Bártová -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Profesní identita učitelů Montessori škol
Miroslav Jurčík -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Rómska kultúrna identita a stredná Európa
Tomáš Dunko