Hodnocení výkonnosti znalostně intenzivních procesů – Bc. Michal Vorek
Bc. Michal Vorek
Diplomová práce
Hodnocení výkonnosti znalostně intenzivních procesů
Performance Evaluation of Knowledge Intensive Business Processes
Abstract:
The subject of the diploma thesis "Performance evaluation of knowledge-intensive processes" is the analysis of the current state of knowledge-intensive processes in the field of customer relationship management in the company and the development of a proposal of a new form of monitoring and evaluating their performance. The thesis consists of two parts, the first part is a literature review that addresses …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Vyhodnocovanie výkonnosti znalostne intenzívnych procesov“ je analýza súčasného stavu znalostne intenzívnych procesov z oblasti riadenia vzťahov zo zákazníkmi v podniku a vypracovanie návrhu novej podoby sledovania a vyhodnocovania ich výkonnosti. Práca sa skladá z dvoch častí, prvou časťou je literárna rešerš, ktorá sa zaoberá podnikovými procesmi, znalostne intenzívnymi …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kgyek/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Jirásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane