Help or Hindrance? Designing an EFL Syllabus for an SEP – Mgr. et Mgr. et Mgr. Kristina Kolacia
Mgr. et Mgr. et Mgr. Kristina Kolacia
Master's thesis
Help or Hindrance? Designing an EFL Syllabus for an SEP
Help or Hindrance? Designing an EFL Syllabus for an SEP
Abstract:
Rámcový vzdělávací program (RVP) je hlavním kurikulárním dokumentem českých základních škol. Na jeho základě si každá škola navrhuje vlastní školní vzdělávací program (ŠVP), ve kterém specifikuje obsah a podmínky vzdělávání. V kvalitě jednotlivých ŠVP jsou ovšem i po téměř dvaceti letech propastné rozdíly. V této práci analyzuji osnovy anglického jazyka v ŠVP vybrané školy, poukazuji na zdroje problémů …moreAbstract:
The Framework Educational Programme is the main curriculum document of Czech primary schools. Each school is responsible for developing its own School Educational Programme in which it specifies the content and conditions of education. Even after almost two decades, the quality of individual SEPs varies greatly. In this thesis, I analyse the syllabus for English language at a selected primary school …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/oyxbz/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Šárka Cox
- Reader: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová