Daniela Nemravová

Bachelor's thesis

Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.

Character of a businessman and its influence on a brand positioning
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou positioningu značky a osobností obchodníka, a to zejména v souvislosti se společností Partners Financial services, a.s. (dále jen Partners). V první části jsou popsána teoretická východiska pojmu obchodník a rozdíly mezi tímto pojmem a pojmem prodejce. Dále tato část představí oblast marketingu, k čemu slouží a jeho dělení. Také se budu zabývat marketingovou strategií …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on analysis of brand positioning of Partners Financial services, a.s. and on businessmen who cooperate with this company. Theoretical part first focuses on term of businessman and on its differences from other participants in the market. Term marketing and its utilisation, marketing strategy, brand or marketing research are discussed in the next chapters. The research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2017
  • Supervisor: David Říha
  • Reader: Michal Balek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69272