Issues in Teaching Speaking to Lower Secondary School Learners – Bc. Iveta KANTOŘÍKOVÁ
Bc. Iveta KANTOŘÍKOVÁ
Diplomová práce
Issues in Teaching Speaking to Lower Secondary School Learners
Issues in Teaching Speaking to Lower Secondary School Learners
Abstract:
The work deals with teaching speaking to lower secondary school learners. It provides theoretical background on this issue and then describes and analyses the results of the research that has been realized in Czech schools in order to verify whether the situation in the Czech Republic corresponds to the theoretical findings.Abstract:
Práce se zabývá výukou žáků ve věku 11 ? 15 let mluvenému projevu v hodinách anglického jazyka. Nejprve poskytuje teoretické informace o dané problematice, poté je popsán a zanalyzován výzkum, který byl proveden na druhém stupni základních škol v České republice za účelem ověřit, zda teoretické poznatky odpovídají praxi v českém školství.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2011
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KANTOŘÍKOVÁ, Iveta. Issues in Teaching Speaking to Lower Secondary School Learners. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-FJ
Práce na příbuzné téma
-
Komparace názorů na pohybovou gramotnost ve vztahu k typu školy ve Zlínském kraji
Erik SLÁNSKÝ -
Využití volného času u žáků ve věku 6-15 let ve městě Šlapanice
Ondřej Kovář -
Porovnání držení těla žáků ve věku 8 - 9 let ve vybrané malotřídní a městské základní škole.
Jana TREMLOVÁ -
Využití programu Filozofie pro děti ve výuce žáků ve věku 12 - 14 let
Kateřina BRAUNOVÁ -
Poruchy příjmu potravy u žáků a studentů ve věku od 15 do 18 let v Praze
Adéla Vlachová -
Adaptace literárního textu pro žáky s odlišným mateřským jazykem ve věku od 11 do 15 let
Veronika Tinková -
Dramatický workshop ve výuce anglického jazyka
Natálie Janíčková -
E-learning: Hláskové změny v češtině od 11. do 15. století
Kateřina Malá