Skupinová integrace žáků s poruchou autistického spektra v základní škole – Dominika FEBROVÁ
Dominika FEBROVÁ
Diplomová práce
Skupinová integrace žáků s poruchou autistického spektra v základní škole
Group integration of pupils with autistic spectrum disorder in elementary school
Anotace:
Cílem práce je zjistit a popsat aktuální stav problematiky inkluzivního vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra v běžné základní škole. Data jsem zpracovala kvantitativní metodou, pomocí dotazníku spojeného s tématem celostního klimatu na konkrétní škole a kvalitativní metodou v podobě polostrukturovaného rozhovoru se speciálním pedagogem a inkludovaným žákem. Provedeným výzkumem jsem zjistila …víceAbstract:
The aim of the Thesis is to find out and describe the current status of the issue of inclusive education of children with autism spectrum disorders in primary school. Data were processed quantitative method. Were used a questionnaire related to the topic of holistic climate at a particular school and qualitative method in the form of semi-structured interview with the special education teacher and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FEBROVÁ, Dominika. Skupinová integrace žáků s poruchou autistického spektra v základní škole. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Inkluzivní vzdělávání a postoj předškolních pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v Plzeňském kraji
Michaela Dyrczyk -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Analýza názorů pedagogů na inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních uměleckých školách
Dana Zelenková