Ing. Gabriela Lecková

Bachelor's thesis

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing in non-profit sector
Abstract:
V této bakalářské práci jsem se snažila o vysvětlení pojmů neziskový sektor a marketing. Porovnávám marketing v ziskovém sektoru s marketingem v neziskovém sektoru. Dále zde pojednávám o tom, jaký je marketingový plán neziskových organizací a jakým způsobem komunikují s veřejností. V teoreticko-metodologické části se zabývám neziskovou organizací v Žatci (K-centrum), jejím představením, organizační …more
Abstract:
In this bachelor work I’ve tried to explain conceptions of non-profit sector and marketing. I am comparing marketing in a profit sector with marketing in a nonprofit sector. Furthermore here I deal with, what is a marketing plan for nonprofit organizations and how to communicate with the public. In the theoretical-methodological part I deal with the non-profit organization in Žatec (K-centrum), its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2010
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Helena Krátká

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní