Bc. Iveta Richtrová

Bakalářská práce

PR neziskových organizací

PR in the non - profit marketing orgabnizations
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce seznamuje čtenáře s pojmem „Public relations“, zabývá se jeho teoretickým popisem, určuje jeho význam a jsou zde vystiženy nejdůležitější nástroje. V další podkapitole je definován pojem „neziskové organizace“, vysvětluje rozdíl mezi neziskovým a ziskovým sektorem, popisuje zakládání, členění a financování neziskových organizací. V praktické části je věnována pozornost …více
Abstract:
The theoretical part of my bachelor - thesis informs the reader about the term „public relations“; deals with the theoretical description, determines its importance and there the most important tools are comprehended. In the next subsection the term „non - profit organization“. It is defined the difference between non-profit and profit sector, describes the formation, structure and funding of NGOs …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Ing. Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní