Ing. Gabriela Lecková

Bakalářská práce

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing in non-profit sector
Anotace:
V této bakalářské práci jsem se snažila o vysvětlení pojmů neziskový sektor a marketing. Porovnávám marketing v ziskovém sektoru s marketingem v neziskovém sektoru. Dále zde pojednávám o tom, jaký je marketingový plán neziskových organizací a jakým způsobem komunikují s veřejností. V teoreticko-metodologické části se zabývám neziskovou organizací v Žatci (K-centrum), jejím představením, organizační …více
Abstract:
In this bachelor work I’ve tried to explain conceptions of non-profit sector and marketing. I am comparing marketing in a profit sector with marketing in a nonprofit sector. Furthermore here I deal with, what is a marketing plan for nonprofit organizations and how to communicate with the public. In the theoretical-methodological part I deal with the non-profit organization in Žatec (K-centrum), its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Helena Krátká

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní