Bc. Dominika Martinovská

Bakalářská práce

Negativní dopady reklamy

Negative impact of advertisement
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku reklamy, tvorbu reklamní kampaně, jednotlivé reklamní nástroje, na účinnost reklamy, a její vliv na spotřebitele. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá reklamou, její historií, druhy a nástroji reklamy. Zabývá se vnímáním reklamy spotřebitelem a psychologií spotřebitele. Praktická část obsahuje výsledky dotazníkového …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the issue of advertising, the creation of advertising campaigns, individual advertising tools, the effectiveness of advertising, and its impact on consumers. It is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with advertising, its history, types and tools of advertising. It deals with consumer perception of advertising and consumer psychology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Oponent: Ing. David Schüller, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku