Bc. Dominika Martinovská
Bachelor's thesis
Negativní dopady reklamy
Negative impact of advertisement
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku reklamy, tvorbu reklamní kampaně, jednotlivé reklamní nástroje, na účinnost reklamy, a její vliv na spotřebitele. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá reklamou, její historií, druhy a nástroji reklamy. Zabývá se vnímáním reklamy spotřebitelem a psychologií spotřebitele. Praktická část obsahuje výsledky dotazníkového …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the issue of advertising, the creation of advertising campaigns, individual advertising tools, the effectiveness of advertising, and its impact on consumers. It is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with advertising, its history, types and tools of advertising. It deals with consumer perception of advertising and consumer psychology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/y32tu/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: Ing. David Schüller, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Tereza Tomášková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Kristýna Kastenová -
Psychologie reklamy
Martina Řehořová -
Psychologie chování spotřebitelů při výběru fitness oblečení
Kristýna Brychová -
Psychologie prodeje v oblasti bankovnictví
Marina Krátká -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony