Negativní dopady reklamy – Bc. Dominika Martinovská
Bc. Dominika Martinovská
Bakalářská práce
Negativní dopady reklamy
Negative impact of advertisement
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku reklamy, tvorbu reklamní kampaně, jednotlivé reklamní nástroje, na účinnost reklamy, a její vliv na spotřebitele. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá reklamou, její historií, druhy a nástroji reklamy. Zabývá se vnímáním reklamy spotřebitelem a psychologií spotřebitele. Praktická část obsahuje výsledky dotazníkového …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the issue of advertising, the creation of advertising campaigns, individual advertising tools, the effectiveness of advertising, and its impact on consumers. It is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with advertising, its history, types and tools of advertising. It deals with consumer perception of advertising and consumer psychology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/y32tu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Schüller, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Tereza Tomášková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Kristýna Kastenová -
Psychologie reklamy
Martina Řehořová -
Psychologie chování spotřebitelů při výběru fitness oblečení
Kristýna Brychová -
Psychologie prodeje v oblasti bankovnictví
Marina Krátká -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony