Analýza komunikační kampaně podniku – Bc. Martina Běčáková
Bc. Martina Běčáková
Master's thesis
Analýza komunikační kampaně podniku
Analysis of communication campaign
Abstract:
The aim of the thesis is an analysis of the communication campaign of a cosmetic company Camelus and a following formulation of suggestions for its improvement. In the theoretical part a marketing communication, an integrated approach towards it, a communication process and the models are defined. In the next part are specified the communication mix tools, which are used in the practical part. The …viacAbstract:
Cieľom diplomovej práce je analýza komunikačnej kampane kozmetickej spoločnosti Camelus a následná formulácia návrhov na jej zlepšenie. Na začiatku teoretickej časti je charakterizovaná marketingová komunikácia, integrovaný prístup k nej, komunikačný proces a modely. V ďalšej časti sú priblížené nástroje komunikačného mixu, ktoré sú použité v praktickej časti. Posledná kapitola teoretickej časti je …viacKľúčové slová
Marketingová komunikácia integrovaná marketingová komunikácia komunikačná kampaň komunikačné nástroje plánovanie komunikačnej kampane situačná analýza Marketing Communication Integrated Marketing Communication Communication Campaign Communication Tools Planning a Communication Campaign Situation Analysis
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gmnbo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikácia Slovenska ako turistickej destinácie
Jana Štefkeová -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Integrovaná marketingová komunikácia podniku
Judita Jagušáková -
Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.
Andrea Jankovcová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Ivana Lorencová -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk