Specifika marketingu v hotelnictví a jejich aplikace na konkrétním podniku – Barbora Pauzrová
Barbora Pauzrová
Bachelor's thesis
Specifika marketingu v hotelnictví a jejich aplikace na konkrétním podniku
Specifics of marketing in hospitality and its application in a particular company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena především na analýzu a rozbor marketingového mixu horského hotelu v Krkonoších, který patří do kategorie *** hotelů. Hotel nabízí ubytování ve dvoulůžkových pokojích a apartmánech, stravování ve vlastní restauraci a další doplňkové služby. Tato práce je také zaměřena na zlepšení marketingového mixu daného hotelového zařízení, které by hotelu mělo zajistit novou tuzemskou …moreAbstract:
Bachelor´s dissertation is focused on analysis marketing mix of mountain hotel in Krkonoše which belongs to category of *** hotels. The hotel offering accomodation in double rooms and apartments, dinig in own restaurant and additional services. This dissertation is also focused on improving marketing mix of hotel that should ensure a new czech and foreign clients, increace occupancy rate in off-season …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/14595/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Eliška Smotlachová
- Reader: Ing. Robin Koklar, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta