Specifika marketingu v hotelnictví a jejich aplikace na konkrétním podniku – Barbora Pauzrová
Barbora Pauzrová
Bakalářská práce
Specifika marketingu v hotelnictví a jejich aplikace na konkrétním podniku
Specifics of marketing in hospitality and its application in a particular company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena především na analýzu a rozbor marketingového mixu horského hotelu v Krkonoších, který patří do kategorie *** hotelů. Hotel nabízí ubytování ve dvoulůžkových pokojích a apartmánech, stravování ve vlastní restauraci a další doplňkové služby. Tato práce je také zaměřena na zlepšení marketingového mixu daného hotelového zařízení, které by hotelu mělo zajistit novou tuzemskou …víceAbstract:
Bachelor´s dissertation is focused on analysis marketing mix of mountain hotel in Krkonoše which belongs to category of *** hotels. The hotel offering accomodation in double rooms and apartments, dinig in own restaurant and additional services. This dissertation is also focused on improving marketing mix of hotel that should ensure a new czech and foreign clients, increace occupancy rate in off-season …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14595/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Eliška Smotlachová
- Oponent: Ing. Robin Koklar, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAUZROVÁ, Barbora. \textit{Specifika marketingu v hotelnictví a jejich aplikace na konkrétním podniku}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/dbfmle/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta