Corporate design jako prostředek vytváření image organizace – Bc. Svatopluk Čech
Bc. Svatopluk Čech
Bakalářská práce
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Corporate Design as a Means of Creating the Images of Organizations
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá firemní identitou, firemním designem a utvářením firemní image společností. Cílem práce je vytvoření jednotného vizuálního stylu společnosti Antee s.r.o. V teoretické části se práce zaobírá firemní identitou a podrobnějším představením firemního designu a jeho prvků. Dále je popsáno utváření firemní image ve vztahu s firemní identitou a důležitost těchto nástrojů při utváření …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with corporate identity, corporate design and brand image of companies. The aim of the bachelor thesis is to create a new corporate design of Antee company. The theoretical part deals with corporate identity and corporate design included it’s elements in great detail. Further there is a description of brand image in relation with corporate identity and also shaping a good …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s2rjb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc