Corporate design jako prostředek vytváření image organizace – Bc. Svatopluk Čech
Bc. Svatopluk Čech
Bachelor's thesis
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Corporate Design as a Means of Creating the Images of Organizations
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá firemní identitou, firemním designem a utvářením firemní image společností. Cílem práce je vytvoření jednotného vizuálního stylu společnosti Antee s.r.o. V teoretické části se práce zaobírá firemní identitou a podrobnějším představením firemního designu a jeho prvků. Dále je popsáno utváření firemní image ve vztahu s firemní identitou a důležitost těchto nástrojů při utváření …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with corporate identity, corporate design and brand image of companies. The aim of the bachelor thesis is to create a new corporate design of Antee company. The theoretical part deals with corporate identity and corporate design included it’s elements in great detail. Further there is a description of brand image in relation with corporate identity and also shaping a good …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s2rjb/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc