Marketingové strategie mobilní gastronomické provozovny – Gabriela Müllerová
Gabriela Müllerová
Bakalářská práce
Marketingové strategie mobilní gastronomické provozovny
Marketing strategy for mobile F&B outlet
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií mobilní gastronomické provozovny až po charakteristiku jednotlivých marketingových kroků a nástrojů se zaměřením na vhodný marketingový mix a podporu prodeje společnosti Restaurace Šupina a Šupinka, které patří naší rodině. Práce vysvětluje základní pojmy a hlavní postupy přípravu vhodné marketingové strategie, stanovení cílů s cílem dosažení maximální …víceAbstract:
Bachelor`s Thesis describe the marketing strategy of mobile gastronomic / F&B outlet with focus on individual marketing steps and tools and further emphasis on suitable marketing mix and sales support for our family`s entity, „Restaurace Šupina a Šupinka“, and its products. The thesis describes basic terms and main steps of the preparation of suitable marketing strategy, goal setting focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12177/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Burešová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÜLLEROVÁ, Gabriela. \textit{Marketingové strategie mobilní gastronomické provozovny}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/dc1c8p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro gastronomický podnik Nejen Bistro
David Řepa -
Marketingová strategie
Adelina Ibragimova -
Návrh marketingové strategie a marketingového plánu pro gastronomický podnik
Michaela Krchová -
Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích
Sandra Houšková -
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Návrh marketingové strategie na Instagramu v gastronomickém průmyslu u malých a středních podniků
Michaela Pejřimovská -
Marketingová strategie franchisingového řetězce Ambiente
Martina Podskalská