Marketingové strategie mobilní gastronomické provozovny – Gabriela Müllerová
Gabriela Müllerová
Bachelor's thesis
Marketingové strategie mobilní gastronomické provozovny
Marketing strategy for mobile F&B outlet
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií mobilní gastronomické provozovny až po charakteristiku jednotlivých marketingových kroků a nástrojů se zaměřením na vhodný marketingový mix a podporu prodeje společnosti Restaurace Šupina a Šupinka, které patří naší rodině. Práce vysvětluje základní pojmy a hlavní postupy přípravu vhodné marketingové strategie, stanovení cílů s cílem dosažení maximální …moreAbstract:
Bachelor`s Thesis describe the marketing strategy of mobile gastronomic / F&B outlet with focus on individual marketing steps and tools and further emphasis on suitable marketing mix and sales support for our family`s entity, „Restaurace Šupina a Šupinka“, and its products. The thesis describes basic terms and main steps of the preparation of suitable marketing strategy, goal setting focused on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12177/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavla Burešová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie pro gastronomický podnik Nejen Bistro
David Řepa -
Marketingová strategie
Adelina Ibragimova -
Návrh marketingové strategie a marketingového plánu pro gastronomický podnik
Michaela Krchová -
Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích
Sandra Houšková -
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Matěj Pek -
Návrh marketingové strategie na Instagramu v gastronomickém průmyslu u malých a středních podniků
Michaela Pejřimovská -
Marketingová strategie franchisingového řetězce Ambiente
Martina Podskalská