Tvorba marketingového plánu pro značku VISIBLE by Vasha – Václav Kokstein
Václav Kokstein
Bakalářská práce
Tvorba marketingového plánu pro značku VISIBLE by Vasha
Creating the marketing plan for the brand VISIBLE by Vasha
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu pro značku VISIBLE by Vasha, která momentálně žádný marketingový plán nemá. Cílem práce je analyzovat současnou situaci značky a navrhnout možnosti pro zlepšení viditelnosti a úspěchu na trhu. Dalším cílem je budování povědomí o této značce. Metody výzkumu zahrnují analýzu trhu, konkurence a spotřebitelských preferencí. Na základě získaných …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the creation of a marketing plan for the brand VISIBLE by Vasha, which currently has no marketing plan. The goal of the work is to analyze the current situation of the brand on the market and suggest options for improving visibility and success on the market. Another goal is building awareness of this brand. Research methods include market analysis, competition analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketingový plán pro začínající digitální agenturu
Tomáš Kůrka -
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti
Jakub Krahulec