Motivační funkce hodnocení u žáků základních škol – Mgr. Emil MORAV
Mgr. Emil MORAV
Master's thesis
Motivační funkce hodnocení u žáků základních škol
Motivation function of assessment for elementary school pupils
Abstract:
Diplomová práce se zabývá hodnocením na prvním stupni základní školy. Centrem zájmu teoretické části jsou tři témata: motivace v souvislosti s motivační funkcí hodnocení, mladší školní věk dítěte z pohledu vývojové psychologie a hodnocení na 1. stupni základní školy s akcentem na motivační funkci. Praktická část mapuje využívání různých forem a typů hodnocení ve výchovně-vzdělávací práci učitelů. Dále …moreAbstract:
The thesis is on school assessment at primary school. The focus of the theoretical part is split in to the following three areas: motivation in relation to motivational functions of assessments, child's age in terms of development psychology and assessments at junior primary school with a focus on motivational functions. The practical part explores the use of various forms and types of assessments …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Miriam Prokešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MORAV, Emil. Motivační funkce hodnocení u žáků základních škol. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ