Firemní kultura nadnárodní společnosti – Bc. Nicole Bělková
Bc. Nicole Bělková
Bakalářská práce
Firemní kultura nadnárodní společnosti
Corporate culture of multinational company
Anotace:
Práce je zaměřena na firemní kulturu jedné z předních nábytkářských společností působících v České republice – IKEA Česká republika. Cílem práce je analýza firemní kultury IKEA.Abstract:
Barchelor thesis is focused on corporate culture of multinational company of one of leading furniture companies in Czech Republic – IKEA Czech Republic. Goal is to analyze the corporate culture of IKEA.Klíčová slova
Firemní kultura IKEA symboly Kamprad hodnoty zaměstnanci Corporate culture symbols values employees
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a5am2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: Ing. Veronika Machowská, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková