Zahraniční (degree) studenti pohledem datové analytiky – Denisa Brabcová
Denisa Brabcová
Diplomová práce
Zahraniční (degree) studenti pohledem datové analytiky
Data analytics view on international degree students
Anotace:
Nejen české vysoké školy si začínají uvědomovat význam datové analytiky pro strategické a informované rozhodování. Vedle celosvětového trendu, plyne zájem o tuto oblast ze strany českých vysokých škol také z institucionální akreditace a nutnosti měřit kvalitu vzdělávání, a onemocnění covid-19. Také Univerzity Karlova v poslední době hledala způsob, jak efektivně využít data z univerzitních systémů …víceAbstract:
Not only Czech universities are beginning to realize the importance of data analytics for strategic and informed decision-making. On one hand, it is a global trend but on the other hand the continuous interest of Czech universities in this area also comes from the institutional accreditation where the quality of education is being measured. Covid-19 also plays a role. The Charles University has recently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82374
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 3. 2021
- Vedoucí: Jan Černý
- Oponent: Matyáš Urbánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82374
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Data & Analytics for Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie GUARANT International
Lucie Rajdlová -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média
Anna Větrovcová -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Marketingová strategie firmy Delta International Cargo s.r.o.
Renata ZÁSMĚTOVÁ -
Internacionalizace subjektu na trhu terciálního vzdělávání
Jana Dumková