Bc. Markéta Přikrylová

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingové komunikaci

The new trends of marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem „Nové trendy v marketingové komunikaci“, by měla především poskytnout ucelené informace o nových formách marketingové komunikace, které by byly využitelné při začleňování do marketingových strategií společností. V teoretické části této práce je detailně popsána integrovaná marketingová komunikace jako celek, který spočívá ve vhodné kombinaci různých nástrojů komunikačního …více
Abstract:
This bachelor thesis called "New trends in marketing communications" should primarily provide comprehensive information about new forms of marketing communications that would be useful to integrate into the marketing strategies of companies. In the theoretical part of this work is described in detail integrated marketing communications as a whole, which lies in an appropriate combination of different …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní