Nové trendy v marketingové komunikaci – Bc. Markéta Přikrylová
Bc. Markéta Přikrylová
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingové komunikaci
The new trends of marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem „Nové trendy v marketingové komunikaci“, by měla především poskytnout ucelené informace o nových formách marketingové komunikace, které by byly využitelné při začleňování do marketingových strategií společností. V teoretické části této práce je detailně popsána integrovaná marketingová komunikace jako celek, který spočívá ve vhodné kombinaci různých nástrojů komunikačního …víceAbstract:
This bachelor thesis called "New trends in marketing communications" should primarily provide comprehensive information about new forms of marketing communications that would be useful to integrate into the marketing strategies of companies. In the theoretical part of this work is described in detail integrated marketing communications as a whole, which lies in an appropriate combination of different …víceKlíčová slova
Marketingový mix integrovaná marketingová komunikace event marketing promotional marketing digitální marketing direct marketing virový marketing guerilla marketing buzzmarketing product placement Marketing mix integrated marketing communications digital marketing viral marketing product placement
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i8rtd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller