Aktuální trendy fundraisingových kampaní NNO a reakce společnosti – Aneta Mikulíková
Aneta Mikulíková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Aktuální trendy fundraisingových kampaní NNO a reakce společnosti
Anotace:
Tato práce si klade za cíl zjistit aktuální trendy fundraisingových kampaní nevládních neziskových organizací a reakci společnosti. Teoretická část pojednává o tématech fundraisingu a public relations, ve výzkumné části práce se snažím určit, jak veřejnost vnímá neziskové organizace a také o jaká témata se neziskové organizace z pohledu veřejnosti zajímají. Dále se snažím zjistit, jakým způsobem veřejnost …víceAbstract:
This work aims to determine the current trends of the fundraising campaigns of non-governmental non-profit organizations and the society’s response. The theoretical part deals with the topics of fundraising and public relations, in the research part of the work I'm trying to determine how the public sees non-profit organizations and also about what topics are non-profit organizations interested from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.caritas-vos.cz/th/13796/caritas_v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Jurníčková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ester Danihelková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální OlomoucCARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální a humanitární práce
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Získávání finančních prostředků pomocí Public Relations u neziskových organizací
Lan Huong Vu -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations a fundraising jako nástroje snižování finančních rizik neziskové organizace
Hana Kovářová Müllerová