Radek Podrazil

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace penzionu Třináctka

Marketing communication of guest-house Třináctka
Abstract:
Cílem práce je navrhnout zaváděcí kampaň penzionu Třináctka, situovaného na jižní Moravě. Rozpočet na kampaň je 150 000 korun. V teoretické části jsou uvedeny pojmy marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, cíle marketingové komunikace a analýzy konkurence a SWOT. V praktické části je pak uvedena nejprve charakteristika penzionu, poté analýza konkurence a analýza SWOT a výsledky dotazníkového …more
Abstract:
The goal of the thesis is to create launch campaign of guest-house Třináctka, which is situated in the south of Moravia. The budget for campaign is 150 000 crowns. There are explained terms marketing, marketing communication, communication mix, goals of marketing communication, analysis of competition and SWOT analysis in the theoretical part. In the practical part, there are specified characteristics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2014
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Ondřej Pešek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/61537