Analýza marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu – Jakub Chudoba
Jakub Chudoba
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu
The Analysis of Marketing Communication of the Chosen Football Club
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpra-cování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu. V rámci této části …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the current state of marketing communica-tion of the chosen football club. The aim of the theoretical part was processing literature search focused on the area of marketing communication and the subsequent creation of theoretical basis for processing of practical part. The aim of practical part was analysis of the current state of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2016
Accessible from:: 16. 5. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHUDOBA, Jakub. \textit{Analýza marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/dfmw4d/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Chudoba, Jakub. Analýza marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová