Využití efektivní krizové komunikace v marketingové praxi – Bc. Kamila Kuchynková
Bc. Kamila Kuchynková
Diplomová práce
Využití efektivní krizové komunikace v marketingové praxi
Use of Effective Crisis Communication in Marketing Practice
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení důležitosti krizové komunikace jako jednoho z významných nástrojů marketingové komunikace. Autorka poukazuje na stále rostoucí a veřejností očekávaný význam využití efektivní krizové komunikace jako součást Vztahů s veřejností. Teoretická část je zaměřena na pojem krize, krizová komunikace, její zásady a pravidla. Práce se věnuje přípravě krizové komunikace v podniku …víceAbstract:
The aim of the Master’s thesis is to evaluate the importance of crisis communication as one of the important tools of marketing communication. The author points out the ever increasing and publicly anticipated importance of using effective crisis communication as part of the Public Relations. The theoretical part focuses on the concept of crisis, crisis communication, its principles and rules. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e7jur/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy