Tomáš Michálek

Master's thesis

Řízení marketingové kampaně v prostředí sociálních sítí a vyhodnocování jejich efektivity

Management of Marketing Campaigns in an Environment of Social Networks and Evaluating their Effectiveness
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je analýza efektivnosti aktivit a návrh na zlepšení řízení kampaní na sociálních sítích Fakulty managementu v Jindřichově Hradci. První část práce je věnována výkladu teorie k dané problematice z oboru marketingové komunikace, public relations, mediálního plánování a online marketingu. Ve druhé části pak práce aplikuje poznatky z části teoretické na konkrétní aktivity …more
Abstract:
This thesis is an analysis of the efficiency of managing social media campaings of Faculty of Management in Jindrichuv Hradec, as well as a new proposal of its improvements. The first part of the thesis explains theoretical expressions on the topic above, including marketing communication, public relations, media planning and online marketing. The second chapter turn the theoretical knowledge into …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2014
  • Supervisor: Tomáš Kincl
  • Reader: Jiří Přibil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42672