Analýza managementu a marketingu vybrané prodejny – Zuzana Slončíková
Zuzana Slončíková
Diplomová práce
Analýza managementu a marketingu vybrané prodejny
Analysis of Management and Marketing of a Selected Store
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza managementu a marketingu vybrané prodejny. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje základní pojmy z oblasti managementu, marketingu, podnikání a zdravého životního stylu. Tyto pojmy jsou následně využity ve druhé části, kde je pomocí analýz SWOT, Porterovy a finanční analýzy popsána situace podniku. V práci jsou využity také …víceAbstract:
The aim of the Diploma thesis is the analysis of management and marketing of a selected store. The thesis is devided into two main parts, theoretical and practical. Theoretical part defines the basic concepts of management, marketing, business and healthy lifestyle. These terms are then used then in the second part, where the situation of company is described with the help of SWOT, Porter and financial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143321
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedoucí: Kateřina Kashi
- Oponent: Renata Sikorová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Dospívající a zdravý životní styl
Terezie Korduliaková -
Chronické neinfekční choroby a zdravý životní styl
Jakub Reischl -
Lingvistická analýza lexika z tematické oblasti „(ne)zdravý životní styl a životospráva“ v současné ruštině
Monika Stará -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Působení sociálních sítí na zdravý životní styl žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Kateřina Uhrinová