Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká – Bc. Ester Ledecká
Bc. Ester Ledecká
Bachelor's thesis
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Sport marketing and PR of an professional athlete - Ester(STR) Ledecka
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na využití nástroje PR ve sportu a jeho aplikaci do marketingové komunikace, respektive sportovního marketingu. Nejprve jsou v práci vymezeny termíny Sport, marketingová komunikace a sportovní marketing. Další text se specializuje na PR aktivity ve sportovním prostředí. Hlavním cílem práce je rozvinout v jednotlivých kapitolách témata tak, aby složila celistvý obraz použití …moreAbstract:
The thesis paper is focused on utilising PR tools in sports and his use in marketing communication, or more precisely sport's marketing. First the terms sport, marketing communication and sport's marketing are defined. Next text specialises on PR activities in sport's environment. Main objective of the thesis is to develop topics in each chapter so it creates the whole picture of PR use from the athlete …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 10. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jdirp/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 10. 2019
- Supervisor: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Elektronický marketing samostatně výdělečně činných osob
Milan Ludík -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková