Předcházíme poruchám učení na prvním stupni ZŠ – Štěpánka Skalická
Štěpánka Skalická
Diplomová práce
Předcházíme poruchám učení na prvním stupni ZŠ
Prevention of learning disabilities at primary school
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit úroveň smyslového vnímání u žáků v 1. třídě. Teoretická část je věnována problematice vývoje dítěte mladšího školního věku, rozvoji sluchového a zrakového vnímání a možnostem jejich individuálního rozvoje. V praktické části práce bude provedena depistáž pomocí skríningového testu (P. Kline a spol.), testu rizika poruch čtení a psaní a standardizovaného testu TVPS – …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6661
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 4. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jitka Vítová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Blanka Křováčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Specifické poruchy učení v dospělosti
Petra Halová -
Specifické poruchy učení u studentů na střední škole
Petra Ryšková -
Specifické poruchy učení u žáků základní školy
Sabina Klimešová -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení v matematice
Lucie Plodíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva