Mgr. Jan Viskot
Bachelor's thesis
CRM - nástroj moderního marketingu
CRM - instrument of modern marketing
Abstract:
Bakalářská práce „CRM – nástroj moderního marketingu“ se věnuje rozboru pojmu CRM (Customer Relationship Management). Řízení vztahů se zákazníky je součástí strategie a podnikové kultury. Implementace CRM přináší konkurenční výhodu a snížení provozních nákladů. V teoretické části je popsán obsah pojmu CRM a přínosy jeho implementace v podniku. V praktické části je obsažen cíl bakalářské práce, kterým …moreAbstract:
My bachelor work “CRM – Instrument of modern marketing” devote to analysis a definition of CRM (Customer Relationship Management). Customer Relationship Management is part of a corporate strategy and culture. Implementation of CRM delivers a competitive advantage and reduce operational costs. Theoretical part describes the modern CRM approach and benefits of its implementation in company. Practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wkwz0/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2010
- Supervisor: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
- Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane