Corporate identity, design manual – Bc. Hana Škvařilová
Bc. Hana Škvařilová
Diplomová práce
Corporate identity, design manual
Corporate identity, Design manual
Anotace:
Diplomová práce „Corporate Identity“ se zabývá vizualizací a jednotným vizuálním stylem organizace. Cílem práce bylo osvětlení grafického designu v oblasti Corporate Identity, značky a grafického manuálu. Teoretická část se zabývá komunikací obecně a rozpracovává téma Corporate Identity a jejích součástí, jako je filozofie organizace, Corporate Design, Corporate Communications, Corporate Culture, produkt …víceAbstract:
The diploma thesis “Corporate Identity” deals with visualization and Corporate Design of association. The main aim was explanation of graphic design in the area of Corporate Identity, sign and graphic manual. The theoretical part is concentrated on communication generally, Corporate Identity and its parts, like philosophy of association, Corporate Design, Corporate Communications, Corporate Culture …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ldkkx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiří Eliška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate identity v rodinnom podniku
Michal Cerulík -
Redesign corporate identity pro Dance Academy Prague
Tomáš PRAŽÁK -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová