Ing. Martina Tuhá
Master's thesis
Analýza image podniku
Corporate image analysis
Abstract:
Diplomová práce „Analýza image podniku“ ve své první části definuje pojem image, převádí jej do podnikového prostředí a vymezuje jeho vztah k firemní identitě, která je následně také detailněji rozebrána. Další kapitoly se věnují analýze image podniku a jejím možným metodám. Následně je představen podnik, jehož image je analyzována z pohledu zákazníků a srovnávána s žádoucí image ze strany firmy. V …moreAbstract:
The first part of the thesis "Corporate Image Analysis" defines the concept of image set into the business environment and defines its relationship with corporate identity, which is analyzed in detail afterwards. Next chapters are devoted to analysis of the Corporate Image and its possible methods. Then, a company whose image is analyzed from the perspective of customers is introduced. This image is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xjw51/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc