Ing. Martina Tuhá

Diplomová práce

Analýza image podniku

Corporate image analysis
Anotace:
Diplomová práce „Analýza image podniku“ ve své první části definuje pojem image, převádí jej do podnikového prostředí a vymezuje jeho vztah k firemní identitě, která je následně také detailněji rozebrána. Další kapitoly se věnují analýze image podniku a jejím možným metodám. Následně je představen podnik, jehož image je analyzována z pohledu zákazníků a srovnávána s žádoucí image ze strany firmy. V …více
Abstract:
The first part of the thesis "Corporate Image Analysis" defines the concept of image set into the business environment and defines its relationship with corporate identity, which is analyzed in detail afterwards. Next chapters are devoted to analysis of the Corporate Image and its possible methods. Then, a company whose image is analyzed from the perspective of customers is introduced. This image is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management