Ing. Martina Tuhá
Diplomová práce
Analýza image podniku
Corporate image analysis
Anotace:
Diplomová práce „Analýza image podniku“ ve své první části definuje pojem image, převádí jej do podnikového prostředí a vymezuje jeho vztah k firemní identitě, která je následně také detailněji rozebrána. Další kapitoly se věnují analýze image podniku a jejím možným metodám. Následně je představen podnik, jehož image je analyzována z pohledu zákazníků a srovnávána s žádoucí image ze strany firmy. V …víceAbstract:
The first part of the thesis "Corporate Image Analysis" defines the concept of image set into the business environment and defines its relationship with corporate identity, which is analyzed in detail afterwards. Next chapters are devoted to analysis of the Corporate Image and its possible methods. Then, a company whose image is analyzed from the perspective of customers is introduced. This image is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xjw51/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc