Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a. s., agentury Třebíč – Bc. Iveta VRZALOVÁ
Bc. Iveta VRZALOVÁ
Diplomová práce
Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a. s., agentury Třebíč
Project use of marketing communication to consolidate market position the České pojišťovny, agency Trebic
Anotace:
Diplomová práce pojednává o dvou oblastech - pojišťovnictví a marketingové komu-nikaci. Cílem této práce je navrhnout projekt jak zlepšit marketingovou komunikaci České pojišťovny v agentuře Třebíč. Teoretická část obsahuje pojmy spjaté s pojistným trhem a některé nástroje marketingové komunikace. Praktická část se zabývá současným stavem v České pojišťovně a v její pobočce Třebíči. Jsou uvedeny analýzy …víceAbstract:
The graduation theses refers about two range of insurance system and marketing communication. This is about propose project to take effect to improve marketing communication in Czech insurance agency in Třebíč. Theoretical part contains ideas about insurance market and some tools of marketing communication. Practical part refers to present status in Czech insurance system, especially in Třebíč agency …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2008
Identifikátor:
8339
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRZALOVÁ, Iveta. \textit{Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a. s., agentury Třebíč}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/dk99p9/.
Jak správně citovat práci
VRZALOVÁ, Iveta. Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a. s., agentury Třebíč. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 08. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor