Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a. s., agentury Třebíč – Bc. Iveta VRZALOVÁ
Bc. Iveta VRZALOVÁ
Master's thesis
Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a. s., agentury Třebíč
Project use of marketing communication to consolidate market position the České pojišťovny, agency Trebic
Abstract:
Diplomová práce pojednává o dvou oblastech - pojišťovnictví a marketingové komu-nikaci. Cílem této práce je navrhnout projekt jak zlepšit marketingovou komunikaci České pojišťovny v agentuře Třebíč. Teoretická část obsahuje pojmy spjaté s pojistným trhem a některé nástroje marketingové komunikace. Praktická část se zabývá současným stavem v České pojišťovně a v její pobočce Třebíči. Jsou uvedeny analýzy …moreAbstract:
The graduation theses refers about two range of insurance system and marketing communication. This is about propose project to take effect to improve marketing communication in Czech insurance agency in Třebíč. Theoretical part contains ideas about insurance market and some tools of marketing communication. Practical part refers to present status in Czech insurance system, especially in Třebíč agency …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2008
Identifier:
8339
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRZALOVÁ, Iveta. \textit{Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a. s., agentury Třebíč}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/dk99p9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VRZALOVÁ, Iveta. Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a. s., agentury Třebíč. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 08. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor