Literární příběh jako cesta přiblížení života dítěte s PAS – Monika KLIMEŠOVÁ
Monika KLIMEŠOVÁ
Diplomová práce
Literární příběh jako cesta přiblížení života dítěte s PAS
A literary story about how to approach the life of a child with ASD
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořenou knihou s názvem Můžeme se kamarádit, jejímž hlavním hrdinou je chlapec s poruchou autistického spektra. Teoretická část se zaměřuje na definování pojmu autistického spektra, na jeho historii, diagnostiku, symptomy. Představuje též druhy autismu, metody práce s dětmi s autismem, druhy terapií. Dále je zde vymezen pojem literární příběh, jsou představeny literární …víceAbstract:
The diploma thesis deals with a book called "We Can Be Friends", whose main character is a boy with an autism spectrum disorder. The theoretical part focuses on defining the person with an autism spectrum disorder, its history, diagnosis, symptoms. It also presents types of autism, methods of working with children with autism, types of therapy. It also defines the concept of literary story, presentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLIMEŠOVÁ, Monika. Literární příběh jako cesta přiblížení života dítěte s PAS. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Vliv literárních projektů v předškolním vzdělávání na čtenářskou gramotnost žáků 1. třídy ZŠ
Monika Bursová -
Čtenářská gramotnost žáků 5.tříd ZŠ Dolní Němčí
Monika POLÁŠKOVÁ -
Produkce inscenace Můj romantický příběh v Divadle na Orlí
Zbořilová Zbořilová -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Interaktivní příběh jako edukační nástroj k popularizaci humanitních věd u středoškolských studentů
Lucie Neubauerová -
Příběh tvorby svatební fotografie
Terezie Fojtová
Název
Vložil
Vloženo
Práva