Michaela Franková

Bachelor's thesis

Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace

Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Abstract:
Hlavním cílem práce je inovace marketingového plánu vybrané společnosti pomocí nástrojů podpory prodeje a jejich vyhodnocení. Dílčím cílem již zmíněné práce je strukturovaná analýza zkoumaného subjektu. Přínosem je doporučení inovativních nástrojů z oblasti podpory prodeje, které svým propojením a interakcí s ostatními komunikačními nástroji zlepší a stabilizuje zkoumanou společnost v konkurenčním …more
Abstract:
The main goal of the thesis is to innovate the marketing plan of a selected company using sales support tools and their evaluation. A partial goal of the thesis is a structured analysis of the subject under-examined. The benefit of the thesis is the recommendation of innovative sales promotion tools that will improve and stabilize the company under research in a competitive environment by connecting …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní