Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace – Michaela Franková
Michaela Franková
Bachelor's thesis
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Abstract:
Hlavním cílem práce je inovace marketingového plánu vybrané společnosti pomocí nástrojů podpory prodeje a jejich vyhodnocení. Dílčím cílem již zmíněné práce je strukturovaná analýza zkoumaného subjektu. Přínosem je doporučení inovativních nástrojů z oblasti podpory prodeje, které svým propojením a interakcí s ostatními komunikačními nástroji zlepší a stabilizuje zkoumanou společnost v konkurenčním …moreAbstract:
The main goal of the thesis is to innovate the marketing plan of a selected company using sales support tools and their evaluation. A partial goal of the thesis is a structured analysis of the subject under-examined. The benefit of the thesis is the recommendation of innovative sales promotion tools that will improve and stabilize the company under research in a competitive environment by connecting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k8253/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová