Mgr. Pavel ADÁMEK

Bakalářská práce

Připravenost k inkluzivnímu vzdělávání jako nástroj autoevaluace školy

Preparedness to inclusive education as a instrument for self-evaluation of school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou připravenosti škol na inkluzi žáků s postižením do základních škol. Práce je složena z teoretické a empirické části. Teoretická část se skládá ze šesti kapitol, ve kterých je proveden rozbor pojmů integrace a inkluze, je zdokumentován přístup k jedincům s postižením a také je zde zmíněn legislativní rámec začleňování žáků s postižením do běžných škol. Kromě …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of the preparedness of the schools on the inclusion of pupils with disabilities in primary schools. The work is comprised of the theoretical and the empirical part. The theoretical part consists of six chapters, in which is conducted the analysis of the concepts of integration and inclusion. There is documented access to individuals with disabilities and also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ADÁMEK, Pavel. Připravenost k inkluzivnímu vzdělávání jako nástroj autoevaluace školy. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta