Koncept city placement a jeho vliv na rozvoj měst – Lukáš HOŘÍNEK
Lukáš HOŘÍNEK
Bachelor's thesis
Koncept city placement a jeho vliv na rozvoj měst
City placement concept and it´s impact on city development
Abstract:
Tato práce se zabývá konceptem city placement a tím, jak může figurovat jako nástroj pro rozvoj měst. V dnešní době se stává stále populárnější tzv. filmová turistika a koncept city placement je nástroj s širokým polem působnosti. Práce klade důraz na vysvětlení konceptu city placementu, tak aby se člověk dokázal zorientovat v základním využití tohoto nástroje. Práce obsahuje konkrétní příklady city …moreAbstract:
This thesis is focused on concept of city placement and how it can figure as a tool for urban development. Nowadays, so-called film tourism is becoming increasingly popular, and the concept of city placement is a tool with a wide scope. The thesis emphasizes the explanation of the concept of city placement, so that one can orient in the basic use of this tool. The thesis contains specific examples …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2020
- Supervisor: Mgr. Alexandr Nováček
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOŘÍNEK, Lukáš. Koncept city placement a jeho vliv na rozvoj měst. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Geography / Economical Geography and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketing, propagace a public relations činoherního divadla na příkladu Městského divadla Kladno
Eva Vurbsová -
Marketing a veřejný prostor
Jan Friede -
Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven
Kateřina Slámová -
Marketing a marketingová komunikace města Stříbra
Radka Nováková -
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
Florian Vinařský -
Památky UNESCO a jejich vliv na image destinace
Kristýna Karli -
Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků
Sardor Hudaybergenov -
Image vybrané destinace
Jan POLOMIS